Кошик
259 відгуків
+380 (48) 734-37-73
+380 (96) 509-88-26
Пластикові підставки та стенди
Кошик

Як розподіляються POS-матеріали по функціональним зонам в торговому залі

Як розподіляються POS-матеріали по функціональним зонам в торговому залі

Велике значення в долі товару відіграє саме місце, де безпосередньо здійснюється продаж . Адже рішення про здійснення покупки, найчастіше, приймається вже на місці. І якщо вона все-таки була зроблена, значить, всі рекламні бюджети, які були витрачені на просування товару, були виправданими. Тому, для оптимізації витрат бюджетних коштів, велику увагу потрібно приділити самому останньому ланці ланцюжка просування – місця продажу. В той момент, коли людина переступає поріг магазину, він все ще сприйнятливий для деяких впливів. Однією з форм рекламного і маркетингового впливу на покупця в торговому залі – є оформлення місця розташування товару і, взагалі, всього місця продажу.

 

Для того щоб у покупця не було «привыкаемости», яка в значній мірі затре всі маркетингові зусилля всередині торгового залу, вам необхідно раз у квартал, півріччя чи раз у рік – міняти розташування товару у торгових точках, на місцях. Однак не варто забувати і про те, що місце розташування продукції повинне бути максимально комфортним для людини. Щоб він міг мати безперешкодний доступ до всіх торговельних груп. А для того, щоб, під час зміни місця розташування товарів на полицях, і полиць усередині всього магазину, покупець не губився, вам потрібно використовувати POS-матеріали. Вони дадуть можливість досягти найкращого навігації по торговому залу і зроблять логістику переміщення людських потоків всередині магазину простою і зручною. До таких матеріалів можуть ставитися дисплейні вкладки (стійки для товару), які являють собою додаткові точки здійснення продажів. Ставляться вони окремо від місця розташування основної товарної групи в місцях скупчення і переміщення найбільшого числа покупців. Така точка не прив'язується до основним місцем продажу товару, має менший асортимент, однак при грамотному розташуванні і своєчасному обслуговуванні вона може значно збільшити продажі, тим самим максимізуючи рівень прибутку. Розміщення рекламної продукції в торговому залі, воблери, стікери, сітілайти, диспенсери, Взагалі, подібні засоби, за допомогою яких, по всіх маркетингових і сэйлерским законами, оформляються точки продажу, називаються POS-матеріалами. Термін походить з англійської мови. Абревіатура POS – значити точка продажу «Point of Sales». В американській термінології також зустрічається термін POP, який розшифровується ка Point of Purchase.

 

За допомогою засобів POS, продавець (переважно рітейлер), намагається підвищити рівень продажів товарної групи, в якій він найбільше зацікавлений. При цьому, механізм впливу POS-матеріалів вкрай обмежений як за часом, так і по простору. Головним завданням POS-матеріалом і POS-оформлення є провокація покупця на здійснення спонтанної покупки «тут і зараз», або ж на прийняття певного, наперед запрограмованого рішення. Саме в цьому і криється головна суть відмінностей між телевізійною рекламою, або іншими видами реклами і, безпосередньо, POS-оформленням робочого місця. Згідно з маркетинговою та сэйлерской науці місце здійснення продажу можна умовно розділити на п'ять функціональних зон, у кожній з яких є своє особливе призначення, і кожна з яких володіє власними сутнісними рисами і унікальними характеристиками.

 

Розглянемо їх. Згідно науці, можна виділити такі окремі зони торговельної точки: Зовнішнє оформлення будинку і навколишньої території; вхідна група торгової точки чи місця продажу; торговий зал; місце розміщення товарів; прикасова зона. Під час реалізації POS-стратегії в оформленні місця продажу ви повинні пам'ятати про те, що POS-стимулювання має перегукуватися з загальною концепцією рекламної компанії того чи іншого товару. Візуальна і смислова зв'язок між цими кампаніями повинна бути логічною і очевидною. Це робиться для того, щоб у свідомості покупця активувалися асоціативні механізми, які допоможуть людині згадати і заново «програти» в голові образи та повідомлення, закладені рекламною кампанією.

 

У вхідній групі, як правило, розміщуються таблички з графіком роботи, стікери, написи, які інформують про механізм функціонування дверей і всілякі рекламні наклейки. Також, до POS-матеріалів, які розміщуються у вхідній групі, дуже часто відносять підлогові стікери, або виконані фарбою маркери, які розміщуються поблизу від вхідних дверей. На них може бути нанесено напис «Ласкаво просимо!» або ж просто назва вашого магазину. Якщо ваш магазин облаштований повітряним шлюзом, тоді це простір теж, відноситься до вхідних групі і відіграє надзвичайно важливу роль в оформленні вхідної групи POS-матеріалами. Вхідна група є надзвичайно важливою в POS-кампанії, оскільки вона впливає на абсолютно всіх покупців магазину. Наступним місцем, де розміщуються POS-матеріали, є торговий зал. Головна задача, яку переслідує POS-символіка в торговому залі – це «захомутати» покупця і відправити його точно «за адресою» - до прилавка з вашими товарами. Для досягнення цих завдань можуть використовуватися найрізноманітніші прийоми. До них відносяться підлогові покажчики, подібні тим, які розміщалися в вхідної групи, вимпели, стікери і воблери. Для залучення уваги можна використовувати електромеханічні подразники, такі як світлові короби і яскраві гірлянди. Також застосовуються мобайли і джумбі. Велика частина з цього арсеналу розташовується в безпосередній близькості від прилавка з потрібними вам товарними групами або ж підвішується над ним. POS матеріали, розміщення рекламної продукції в торгових залах Критично важливою зоною у всій POS-кампанії, є, безпосередньо, місце викладки товару. Саме тут потрібно змусити покупця взяти той товар, який ви просуваєте. А, оскільки, поряд з вашим товаром, неодмінно, будуть розташовуватися товари-конкуренти, зі своєю POS-продукцією – вам потрібно виділитися із загального ряду, і змусити покупця взяти саме ваш товар. Тут і вступає в бій POS-артилерія, яка завжди допоможе правильно розмістити товар і привернути увагу цільової аудиторії до того найменуванню або обсягом, у продажу якого ви зацікавлені найбільше. Це робиться за допомогою світлових коробів, воблерів, вимпелів, прапорців або стікерів. Якщо ви маєте місцем, тоді викладка повинна проводитися на окремостоячих, від загального стелажа екстра-дисплеї, або ж в окремому холодильнику. Також, ви можете застосовувати диспенсери, для того, щоб ваші товари експонувалися в робочому залі. В прикасовій зоні повинні розміщуватися невеликі товари, які не стоять багато - адже покупець вже витратив основну частину свого бюджету на всі попередні покупки. Тому там повинні знаходитися, так звані «товари імпульсивної покупки».

Інші статті
  • Поради по догляду за підставками з акрилуПоради по догляду за підставками з акрилу
    Дуже часто вироби з акрилу служать своїм господарям невиправдано мало, часто це пов'язано з неправильним доглядом за пластиковими підставками. Тому ми вирішили написати цю статтю.
    Повна версія статті
  • Лазерна обробка дереваЛазерна обробка дерева
    Пропонуємо Вам ознайомитися з такими технологіями, як лазерна та фрезерна обробка дерева. З допомогою цих технологій можна виготовляти широкий спектр виробів: дерев'яні бейджи, гардеробні номерки, настільні і настінні таблички, годинники з дерева, дерев'яні коробки, сувенірні магніти, запрошення, візитки, елементи декору, календарі з дерева, резерви з дерева та багато іншого.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner